2016. augusztus 28., vasárnap

Bemutatkozás (Csicsi)

3 éves korom óta vágyom rá, hogy egy kaland részese lehessek. Mindig arról álmodoztam, hogy értem az állatokat, esetleg a gonosz ellen harcolok. Minden estémet, a meséken való gondolkodás töltötte ki.
Aztán bekerültem az iskolába, és már nem volt időm ezen gondolkodni. Emellett megismertem Zénót, a világ leghelyesebb pasiját, és már nem is akartam (feltétlenül) a gonosz ellen harcolni. Zénóval a legjobb barátokká váltunk, majd 7.-es korunkra összejöttünk. Eddigre már (mondhatjuk hogy) benőtt a fejem lágya, és főleg a kémia, fizika és a matek érdekeltek. De foglalkoztatott még a rajz, a versírás, az ének és bármi ami a művészetekkel kapcsolatos.
Gimnazista korunkban, konkrétan 9.-ben, létrehoztunk egy titkos klubbot, ami a Párducok nevet viselte. A gimnáziumi osztályomban (ugyanabba a gimibe jártunk, csak nem ugyanabba az osztályba) járt egy lány, név szerint Abby, aki a legjobb barátnőm lett. Zénóval bevettük a Párducokba, és így máris többen voltunk mint előtte.
Ez 4 éve volt, azóta rengetegminden történt. A legszembetűnőbb a csapat átalakulása volt. Zénó eltűnt, sem én sem Abby nem tudtuk hogy hol van és legalább 300-an csatlakoztak a klubbhoz. Azóta már Párduclányok a neve, és csak lányok vannak benne, ezenkívül teljesen titkossá vált.
Azóta Abby és én vezetjük a klubbot, és a világ egyik talán leggonoszabb szervezetével harcolunk.
Ez volna hát életem története, egészen a mai napig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése